Alla inlägg under augusti 2015

Av Emelie Nordin - 3 augusti 2015 14:34

idag så har jag inte gjort något typ, Hahahah, har bara tagit det lugnt å nu så ska jag snart äta sen drar det iväg till match igen??
Nu är det inte långt kvar till skolan å ja ä inte ett dugg taggat? men måste börja satsa på skolan nu dom här 3 sista åren om jag ska kunna komma in på nått handbollsgymnasiun??? har ett mål att komma in på riksgymnasiet i Göteborg så måste kämpa! 76 dagar åker jag/vi till Eskilstuna!!!!!!!! Vi ska spela usm å är så jävla taggad att det inte går å beskriva så måste ut å springa lite så man får mer kondis??? Om vi komma 2 eller 3 så går vi till steg 3 annars blir det steg 2:/ men vi ska ska fan komma till final!!! Bi kan skriva i kommentarerna om ni också ska ha usm?? kanske vi ses vem vet? men ska dra å äta nu så höres vi??

Av Emelie Nordin - 1 augusti 2015 23:06

hej! Va ett tagsen men min mobil ha fuckat upp sig å så, så hade ingen mobil på ett tag, men nu kär vi igen! Idag kom jag hem från mid nordic cup:) spelade inte med mitt vanliga lag men de va kul åndå! Är typ död efter allt? idag har jag också fixat lite nytt i mitt rum när allt är klart kan ni få se;) tro jag ska sova nu för ä helt död men hareeee?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards